Eda

Verilmiş her değerin, ziyan oluşuna şahidiz.🌾
Reklam
İyi miyim, değil miyim bilmiyorum ama ruhumun yorgun olduğu kesin. Susarak geçmiyor, konuşarak da anlatılmıyor.
“aşk incelik ister..”
"Sular hep akt geçti, kurudu vakti geçti. Nice han nice Sultan, Tahtı bıraktı geçti. Dünya bir penceredir, her gelen baktı geçti."
Bazen vazgeçmek bir yenilgi değil, farkındalıktır. Uğraşmayı bıraktıysam; artık susuyorsam, geri çekildiysem… bilin ki, gerçekten değmediğini anlamışımdır. Çünkü ben, kolay kolay vazgeçmem. Ama değmeyene de bir saniyemi bile harcamam...
Reklam