Dokunamamak,görememek,duyamamak
Mahrum kalmak Dünya’nın en güzel nimetinden.
Ama sonunda kavuşacağını bilmek
Anladım bu yaşamın en güzel hissi seni özlemek.
Sadece oturup saatlerce sana bakmak
Sanki ruhumun parçalarını bir araya toplamak
Eğer olur da bir gün seni göremezsem,
Sonrasında tek dileğim,bu Dünya’dan yok olmak
Bu kadar kolay mıydı kalbimin hudutlarına ulaşmak
Bu kadar sürede kalbimi ısıtıp içini kendinle doldurmak.
Eğer baştan gelebilseydim şu Dünya’ya
Yaşama daha erken başlardım,ilk önce seni bularak