Eda

Hoş göre hoş göre, sonunda hiç görmek istemiyorsun insanların çoğunu...
Reklam
İnsan; kavuşmak denen rüzgar esecek diye, bir pencerenin önünde kırk yıl beklermiş..”
Oğuz Atay diyor ya “ İçimin yorulduğunu hissediyorum “ tam olarak oradayım işte..
Dokunamamak,görememek,duyamamak Mahrum kalmak Dünya’nın en güzel nimetinden. Ama sonunda kavuşacağını bilmek Anladım bu yaşamın en güzel hissi seni özlemek. Sadece oturup saatlerce sana bakmak Sanki ruhumun parçalarını bir araya toplamak Eğer olur da bir gün seni göremezsem, Sonrasında tek dileğim,bu Dünya’dan yok olmak Bu kadar kolay mıydı kalbimin hudutlarına ulaşmak Bu kadar sürede kalbimi ısıtıp içini kendinle doldurmak. Eğer baştan gelebilseydim şu Dünya’ya Yaşama daha erken başlardım,ilk önce seni bularak
Uyandım ağladım, uyudum ağladım, aklıma geldi ağladım, bir şarkı çaldı ağladım. Sevilmeyişime ağladım, çaresizliğime ağladım, yalnız olmama ağladım. Ben hep ağladım.
Reklam