Eda

Nasıl anlatayım ki sana.. Evimi yıkmışlar, Sokakta kalmışım, Komşum sensin ama başka misafirin var.. 🥀🍂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her bakışın içimde ateş olur Beni benden alır senin sözlerin...
İçim yana yana soğudum ben, Bu zemheri üşütmez bizi hafız.…
“Soğumuş demiri, çürümüş eşyayı düzeltmeye çalışma!” diyor Gazali. Yani; lâf anlatamayacağın, anlatsan da tesiri olmayacak kadar kendi yargılarına bağlı insanla uğraşarak vaktini zayi etme.”
Eğilseydim çok kapıdan geçerdim’de ben hep dik durmayı seçtim.