Eda

“İnsan çok sevmekten, kıyamamaktan, kızamamaktan, üzememekten ve hep alttan almaktan kaybeder. Hayat, ilk olarak kendini yok sayanları harcar.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar yorar Allah güç verir İnsanlar kırar Allah onarır..
Belki birileri seni,birileri beni kazanacak. Ama biz kaybettik..
Telaşa hiç gerek yok. Olmuş olan, olacak olanların en hayırlısıdır🪽🤍
Tabi ki mahalle yanarken saçımı tarayacağım.. Ben yanarken mahalle neredeydi?