Eda

"Velhasıl, geçmediğin kapının gıcırtısını , sınanmadığın acının sancısını bilemezsin..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Gökyüzü gibi bir şey bu çocukluk hiç bir yere gitmiyor.. Hayat yolculuğunda bir duraktı orası. Uzaklaştıkça unuttuk…”🍃
Bir gün bütün bu yaraların kapanacağına iman ediyoruz 🇵🇸
“son kez olur bazı şeyler, kimse anlayamaz. son defa geçilir bir yoldan. son defa görülür bir yüz. son defa duyulur bir ses. son defa sevilir biri...” 🥀
Konuşup cevap gelmeyince anlıyor insan bittiğini. Görmem için mezarlığa gelince anlıyorsun çaresizliği...