Eda

Eda
@Edactrkk
Bildiklerimi ezberlemeye değil, bilmediklerimi öğrenmeye...
Çünkü insanoğlu ahmak bir yaratıktır, hem de görülmemiştir derecede...
Sayfa 39·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeniliyorum, özellikle yeniliyorum: İçlerinden geldiği gibi davranan insanlar, işadamları,dar kafalı oldukları için, kafaları çalışmadığı için iş becerirler.
Sayfa 28·Kitabı okudu
19. Yüzyıl aydınının sızlanmalarına ikinci, üçüncü gününde bir kulak verin! Artık inlemesi ilk günkü gibi, yanlızca diş ağrısından gelen , kaba bir köylünün inlemeleri olmayıp, uygarlığa, Avrupa kültürüne bulaşmış, şimdikilerin deyimiyle, "topraktan ve halkın özünden kopmuş" bir insanın inlemeleridir.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Baylar, yemin ederim, herşeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; hem de tam anlamıyla, gerçek bir hastalık.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Kırkından fazla yaşamak ayıptır, aşağılık, ahlaksızlıktır. Kim yaşar kırkından fazla?
Sayfa 11·Kitabı okudu