Bir tutam dünyayı aydınlatmak için kıvılcımlar saçmak ve geceyi tutuşturmak isterdim. En zor olanı ise alevlerin gölgesinde, yüzlere vuran geçici aydınlıklarda tanımak insanı...
Her yeni gün ezginin bir günlüğüdür satırlara dökülmemiş. Yaşanmamış geleceğin dünde kalmış gözyaşlarını silmek için, Soğuk bir kar havasını güneşin kızgınlığında kavurmak için, Bir tohumun kurumuş çekirdeğinde yaşamak için,….
Ve her gün yeni bir ezgidir. Umuda dair söylenmedik söz bırakmamak için. Yarın umut, dün anı kalsın diye. Gökyüzüne asılı kalmış sevgi çığlıklarını toplamaktır ezginin içinde kalmış son notayı dinlemek …
Byetgin