" Belki de analarımız babalarımız yanıldı,bizim de aynı hataları yapmamıza korkuyorlar.Belkide hic yanılmadılar ve başımıza bir dert açıldığında bize nasıl yardım edeceklerini bilmiyorlar."
RABB kelamının hayatın merkezinden cıkarılması,yerine sahte otoritelerin ikame edilmesiyle,"hakikate"degil "taklide"yönelen bir toplum inşa edilmiştir .oysa insanı diri tutan şey ,kökleriyle bagını koruması ,tarihinin ibretlerini okuması,ve kendı degerlerınden alındığı güçle geleceğe bakabilmesidir.
Ne diyordu ismet özel:
"Bilelim ki ,Hz.Ali varsa sadece kendınden önceki üç halifeye biat etmiş
Halife olarak vardır."
Ve biz farkında olmadan bir eşige geldik:
Yaratılan,kendıni yaratanın yerine koymaya başladı.Bu kibir,tarihte nice kavmi helak noktasına sürüklemeye mi?
Nemrut'un ateşinde,Firavun'un ilahlıgında,Lut kavminin azgınlıgında da aynı kod yok muydu?