Edip Bingöl

Edip Bingöl
@Edip_Bingol
Tüm put ve partilerden uzak - sade(ce) bir kul
Aziz kardeş!
👉Bazen dünya telaşına öyle dalıyoruz ki, asıl yolculuğumuzu unutuyoruz. Bu vecize, bize bir tokat gibi gerçekleri hatırlatır. "Biz gidiyoruz, aldanmakta fayda yok. Gözümüzü kapamakla bizi burada durdurmazlar, sevkiyat var." 👉 Evet, ölüm, her canlı için bir sevkiyat emridir. Önemli olan, bu emre hazırlıklı olmak ve pişmanlık duymamaktır...
Reklam
Öyle bir asırda yaşıyoruz ki
İman, bir dalda duran yabani bir kuş gibi; her an bizden kaçabilir... Aziz/e kardeşim! Nefsini Kur'an ve sünnet ile terbiye et! İman nurunu söndürmek isteyen bedbaht kimselere fırsat verme!...
Dersiniz ne zaman başlayacak?
-Dersi üstad yapmış biz okuyoruz.
iman ve emellerim de aynı nisbette kesb-i kuvvet ediyor, ruhum yükseliyor; kalbimde açılan pencereden, manen daha serin ve daha geniş nefes alıyorum. Barla Lâhikası
Hâlık'ıma hadsiz şükür ederim ki
👉her derdin en kudsî dermanı olan imanı ve iman-ı bi'l-kaderden, kazaya rıza ilacını imdadıma gönderdi, tam sabır içinde şükrettirdi. Kastamonu Lâhikası
Reklam