👉Bazen dünya telaşına öyle dalıyoruz ki, asıl yolculuğumuzu unutuyoruz. Bu vecize, bize bir tokat gibi gerçekleri hatırlatır.
"Biz gidiyoruz, aldanmakta fayda yok. Gözümüzü kapamakla bizi burada durdurmazlar, sevkiyat var."
👉 Evet, ölüm, her canlı için bir sevkiyat emridir. Önemli olan, bu emre hazırlıklı olmak ve pişmanlık duymamaktır...