Seyhan

Seyhan
@Eduwardo
Hayatlar, ait oldukları insanlara aldırış etmeden devam ederler.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Hayat, piyonların vezir olabildiği bir oyundu ama herkes bu oyunu oynamayı bilmezdi. Doğru hamleleri yapmayı öğrenemeyen insanlar hayatları boyunca piyon olarak kalırlardı. Bu daha başlangıçtı. Henüz kimse kartlarını oynamıştı çünkü kartların dağıtıldığını bilmiyorlardı.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Alıntı
Dünya, onunla tek başına yüzleşmek zorunda olmadığınızda daha az ürkütücü olabiliyordu.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Alıntı
Kimileri evliliğin şaraba benzediğini, yıllandıkça güzelleştiğini söyler ama bence bu biraz da üzümüne bağlı. Diğerlerinden daha güzel yıllarımızın olduğu su götürmezdi, mümkün olsaydı o yılları şişelerdim.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı