Değer verdiğin birine karşı içinden gelerek bir kibarlık yada iyilik yapıyorsun, sonra bu yapılan güzel davranışını sonuna kadar suistimal ediyorlar ya hani o zaman kafamı duvardan duvara vurasım geliyor,
-Kızım Senin neyine bunlara bir iyilik kibarlık yapıyorsun, değdi mi şimdi diyerek kendime bir güzel fırça atasım geliyor.
Niye bizi bu hale getiriyorsunuz ki..?