Her kayboluşumda kaç kez tokat attı ellerin çocuksu yüreğime bilir misin,her tokat sesinde ben senin dünyanın bilinmez sokaklarında sersemledim, sersemledikçe ağladım, ben her başarısızlığımda da sen ağlıyordun,ben ağlıyorum diye değil, üzülüyordun, biliyordum sende beni istiyordun, sen üzüldükçe ben tükeniyordum..Radyoda gül tükendi diyordu,güllerin dikenleri batıyordu ta yüreğime, canıma…
Gül tükendi ben tükenmedim diyordum,koşuyordum ama ara sıra düşüyordum insandım sonuçta, sen her düşüşümde neden diyordun neden düştün dercesine bakıyordun kara gözlerime,senden bir el beklerken …