Kim olursa olsun Vedalardan nefret ediyorum heleki en sevdiğim insanlara etiğim / etmek zorunda kaldığım Vedalardan . Vedanın her türlüsünden nefret ediyorum 😭🕊️
“İstiyorum ki bana gelen kimse mutsuz dönmesin.Yüreğime giren umutsuz kalmasın.Karanlığımı gören ışık yok diye yoldan dönmesin. Acımı bilen beni ordan vurmasın.Samimiyetimi gören değerli olduğunu anlasın.Sessizliğimi zayıflık sanmasın.Zaten bir kere sırtımı dönersem gitmişimdir.” 🕊️