Efin

Efin
@Efinn
Geçmişime dönüp baktığımda ne günlerden geçtim ama başardım diyeceğim çünkü umutlarım var çünkü kendime inancım var.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen düşünmek insanı koca bir boşluğa çeker özünüzü kaybetmek istemiyorsanız çok düşünmeyin.Hayatı akışına göre yaşayın.
Alıntı
"Herkes, herkessiz yaşar"
Alıntı
Ve ben küçük bir çocuk gibi her kar yağdığında mutlu olacağım:)
1000Kitap
Çiçeklerin rengi güzel gelir ama asıl güzel gelen kokusudur. İnsanlar da öyledir dış görünüşe aldanmak içindeki çürüklüğü görmemek demektir.
Alıntı