Adem keskin;)

Adem keskin;)
@Efkarlican
null
En kolay şey insanın kendisini aldatmasıdır, çünkü bir insan genellikle istediği şeyin gerçek olduğuna inanır.
Reklam
. Bu günde ölmedik, ama yaşadık mı? O da belli değil.?
Ben geldim 😂😂
Hayatın ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar güzel yaşandığı önemlidir.
Ve diyeceğim ki; Aşk güzel şey.. vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece…