Hikaye....!
"Bir adam ve karısı hayvanat bahçesine gittiler. Dişisiyle tutkuyla oynayan bir Maymun buldular. Karısı ona, "Ne romantik bir hayvan" dedi.
Sonra bir Aslan ile Dişisini birbirinden ayrı bulmuşlar; Erkek Aslan, Dişi Aslan yokmuş gibi köşesinde tek başına oturuyordu. Karısı ona, "Aşksız ne acılı bir sahne" dedi.
Kocası daha sonra ona, "O taşı dişi aslan'a at ve izle" dedi. Adamın Eşi dişi aslana taşı attığında, Erkek Aslan, Dişisini savunmak için kükreryip ayağa kalktı sonra bunu Maymunla tekrarlanmasını istedi, Adamın Eşi Maymuna Taşı attığın da Erkek Maymun zıplayıp ağaca tırmanır ve kendi derisini kurtarmak için dişisini terk eder.
Kocası daha sonra ona, “Dıştan gösterişte romantik olarak gördüğünüz şeye aldanmayın, çoğu zaman boş bir kalbi gizlemek için aldatıcı bir görünümdür; tam tersine romantik olmayan ama kalpleri samimi sevgiyle dolu olan başkaları da var."
Şu anda, maymun 🙊 görümün de olan çok fazla ve günümüzde çok az Aslan 🦁 var."