ibrahim izoL

ibrahim izoL
@EfrahimBaskan
Doğrusu.onLar; Rabblerine.iman,eden Genç.yiğitlerdi.(Kehf-13)
Asr-ı Saadet
İLiM..
Konya.Ereğli
siverek
126 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
Bütün insanlar günah işler fakat günah işleyenlerin en hayırlısı tövbe edenlerdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kur’an-a saygı, onu duvara asıp önünde saatlerce dikilip, öpmek değildir, saygı onun dediklerini yapıp kalbe yerleştirmektir.
Dünya, nefsin ve şeytanın tuzağıdır. Varlıkta imtihan, darlıktan daha zordur çünkü darlıkta hep Allah diyorsun, varlıkta aklına gelince söylüyorsun. Bu çok tehlikeli.
Bütün insanlar günah işler, fakat günah işleyenlerin en hayırlısı, tövbe edenlerdir
Kim, Müslümanın ayıbını örterse, Allah da onun dünya ve ahirette ayıbını örter. Kişi, arkadaşına yardımcı olduğu müddetçe, Allah da onun yardımcısı olur.