Esrabaruç

Esrabaruç
Pes etmek bana göre değil
"Allah'ım,beni, bana nasip etmediğin şeylerin peşine düşürme."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkesin Bir umudu vardır, Bir savaşı, Bir kaybedişi, Bir acısı, Bir yalnızlığı, Bir hüznü... Çünkü herkesin bir gideni vardır... İçinden bir türlü ugurlayamadiğı.
İnsan yaptıklarından çok yapabilecekken yapamadıklarından pişman olmuyor mu? O vakit ne gam?
Evlerin pencerelerini tamamıyla açabilen tek bir rüzgar biliyorum. Ortak keder.