Ne diyordu sevgili peygamberimiz?"kul bir hususta hayır ,vallahi bu işi asla yapmayacağım ,derse şeytan mutlaka bütün işini bırakır, yapmam dediği şeyi yaptırmak suretiyle onu günahkar edinceye kadar peşine düşer." İşte benim de yaşadığım tam anlamıyla buydu.
"Çabalayacaksan güzel kızım,önce eline alıp o taşı atacaksın,ellerini ıslatacaksın ,ayakların çamur olacak. 'Bunlar şahit olsun çabama Ya Rab' demeye yüzün olacak. Sonra taş istediğin yere gitmedi mi? en azından denedim dersin. Ne gam!"