Ah sana yakın olmanın güzel bendi kurusun !Beni sarhoş ettin.
Sana bulandım kendimi kaybettim!
O gözlerin bana korktuğum karanlığa inat ezber oldular ya onlara da dargınım.
Aslında bütün güzelliklerine büyük darıldım,benim çok canımı yaktı senin yüzünde güne değen hilali kaşlar.
Divaneyim zaten, beni aşkından berduş edeceksin hem de hiç bir şey yapmadan.
Güzel bir kelimen yok ama ben sesini sevdim.Güzel bakmıyorsun ama ben gözlerinin siyahını sevdim. Uzaktan gördüm ya ben o gülüşü sevdim.
Zalime eğilmeyen başını sevdim.
Öfken yaksada ben öfkendeki ateşi sevdim.
Acaba ben seni sadece seviyor muyum ?
Artık itiraf etmem gerekiyor mu?
Hayır !
Zaten içimde harlı bir ateş var daha fazla izahata gerek yok.
#Beylerbeyi Hazerani