Elif

Pencereyi açan benken, ortalığı dağıtan rüzgârı nasıl suçlayabilirim ki...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tamam diyorum unutacağım,yoluma bakacağım diyorum ve tam yoluma bakacağım sırada hayat beni ona itiyor niye abi NİYEEE
Dediler ki; Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki; Gönüle giren, gözden ırak olsa ne olur? Mevlana Celaleddin-i Rumi
Eskiler birini özleyince "Tek canı sağ olsun da, yel essin kokusu gelsin dermiş. " Yel essin..
Ah sana yakın olmanın güzel bendi kurusun !Beni sarhoş ettin. Sana bulandım kendimi kaybettim! O gözlerin bana korktuğum karanlığa inat ezber oldular ya onlara da dargınım. Aslında bütün güzelliklerine büyük darıldım,benim çok canımı yaktı senin yüzünde güne değen hilali kaşlar. Divaneyim zaten, beni aşkından berduş edeceksin hem de hiç bir şey yapmadan. Güzel bir kelimen yok ama ben sesini sevdim.Güzel bakmıyorsun ama ben gözlerinin siyahını sevdim. Uzaktan gördüm ya ben o gülüşü sevdim. Zalime eğilmeyen başını sevdim. Öfken yaksada ben öfkendeki ateşi sevdim. Acaba ben seni sadece seviyor muyum ? Artık itiraf etmem gerekiyor mu? Hayır ! Zaten içimde harlı bir ateş var daha fazla izahata gerek yok. #Beylerbeyi Hazerani