gizemaq

gizemaq
@Elien
Hain düşman al sana bombe Kaan siktir ol gt, şerefsiz 1!1!1!1!1!
Dedikodu, gıybet
lGeSe girmek
Uranüs
Ebene sor, 15 Eylül
105 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
En sinir bozucu şey ne..? 🥺 Bence; En sevdiğin şarkının tiktoka düşmesi...
Reklam
Üzgünken kendime sövmeye bayılıyorum aq
İyi geceler güzellik 🙃👉💞🌈☁
(Cringe şyler atma partisi )
Annem bardak kırınca: Ayy oyy öyy uyy bak gördün mü nazar varmış bardaktan çıktı ay ne güzel ne güzel çok şükür Yarrab Allahım çok tşk çok tşk Ben bardak kırınca: Annem: 😱👉👉👉👉👉👡👡👡👡👡👡👡👡👡 Ben: :D?