Atilla İlhan’ın şu cümlesi gibi: “ Yalnızım belki, belki ne yapacağımı bilmiyorum. Fakat kötü değilim sadece yaşamak zorlaşıyor ve birçokları gibi bir dümenini bulamıyorum.”
Kendini, kendi kendine araştır, keşfet. Başkalarının senin yolunu senin için belirlemelerine izin verme. O senin, sadece senin yolundur. Diğerleri o yolu seninle birlikte yürüyebilirler, fakat hiç kimse o yolu senin için yürüyemez.
"Allah için vazgeçtiklerimiz asla kaybettiklerimiz değildir. Aksine daha güzeliyle, daha hayırlısıyla bize dönecek olan kazandıklarımızdır. Helâle yaklaşmak için attığımız her adım, haramdan uzaklaşmak için sarfettiğimiz her çaba bizi en güzele yaklaştıracaktır."