Normal dediğimiz günlerimiz ne kadar değerliymiş meğerse. Dert dediklerimiz ne kadar basitmiş. Acelelerimiz ne kadar gereksizmiş. Korkmadan hareket etmek ne büyük nimetmiş. Rahat bi şekilde uyku uyuyabilmek, yemek yiyebilmek, nefes almak ne büyük hediyeymiş..
Zeytin ezilmeden zeytinyağı olmaz, tohumlar karanlıkta büyür, pırlanta baskı altında oluşur. Ezildiğinde, büküldüğünde, zorlandığında, karanlıkta kaldığında korkma! Sen harika bir yerde harika bir hale gelmektesin..
Demis biri…