Bu kitabı bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim. Başlarda hatta bu nasıl kitap bıraksam mı diye düşündüm ama zorladım kendimi, iyi ki de zorlamışım. Hem komedi hem gizemi çok güzel bir şekilde harmanlamış yazar. Karakterlerin her biriyle farketmeden bağ kurduruyor. Dili kolay, bölümleri kısa ve merak ettiriyor. dolayısıyla hızla okunabilecek bir kitap. Her bölüm başka bir kişinin gözünden olunca eksik parçalar okudukça yerine oturuyor. Kesinlikle okunmalııı