Galiba bir şeydeki güzelliği görenlerin sayısı artınca ruhlar şad olur, gönüllerden darlık kalkar, huzur yaygınlaşır diye düşünmemden kaynaklanıyor herkese her şeyi sevdirme gayretim
Sufiler gibi susma sohbeti yapabilecek dostlar olsa keşke. Yarım saatte bir iki ya da üç cümle konuşup işimize dönebilsek. Konuşmak zorunda olmadan birlikte olabilsek