Suçum arlanmıyor kapıdan gelecek olan koca güneşsede beni ısıtmaz ancak eritir .
Ben biraz yamuk ceneme az da olsa dudağımin en düşük yerinden konuştum ,
Yorgun düşük omuzlarla çıkartığım örtüyü iğneyle perdeye değil her seferinde isyanımı bedenimi asıyor,
altta dışarda kimse görmesin beni diye önce günesligi çekerim .
İğnemde olmasa ne beni durduracaktı.
Güneşten korumakti ya biraz da beni koruyacaktı gözlerden...
Arlanmayan bedenim yıpranıp yerlerde sürünmemesiydi .
Nasır tutmuş ayaklarım gittiğim yerden hiç birşey anlamadan, Ellimde ah yakışıyor mu sana şu örtüden de mi utanmıyorsun sigarası ile gece perdenin görevini sözler almıştı .
Az buçuk uyku ile uyanip zamanımın en acı en göz alıcı vakti gelmisti .
Güneş doğmuş yeniden örtümle bir bütün olma saati gelmiş hatta geçmişti... @Eliffeza