Elif Soyarslan

Ayrılık ne zor bir kelime .Yokluk da öyle. Ayrılmak ölmek gibi .Her ayrılık biraz ölmektir .
Reklam
Niye sevinmiyorum bahar geldi diye ? Şarkılar niye duygulandırmıyor da sıkıyor beni? Niye bu kabulleniş, her şeyi oluruna bırakış? Ne bileyim....
Bir ruhu olmak istemediği yerde tutamazsın.
Sadece dikenleri sayarız hiç çiçeklere bakmayız ...