elf

Çünkü Nora,bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
Sayfa 66·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
"Benim burada ne işim var?"diye düşündüğünüz oldu mu hiç?
Sayfa 59·Kitabı okudu
1000Kitap
Mutlu değil de,memnunum diyelim.
Sayfa 11·Kitabı okudu
1000Kitap
"Yaşamla ölüm arasınd bir kütüphane var,"dedi."Bu kütüphanedeki raflar sonsuza kadar gider.Her kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana.Farklı seçimler yapmış olsan,şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün...Pişmanlıklarını telafi etme şansın olsaydı,bazı konularda farklı davranır mıydın?"
1000Kitap
Olmak istediğim her şeyi olamam,yaşamak istediğim bütün hayatları yaşamam mümkün değil.İstediğim bütün yetenekleri geliştirmem mümkün değil.İstememin nedeni ne peki?Hayatımda,olası bütün zihinsel ve fiziksel deneyimlerin her bir rengini,tonunu ve her çeşidini yaşamak istiyorum.
1000Kitap
Reklam