Eveeet birkac gunluk aranin ardindan bu kitabi bitirdim.Burda Aidan'in kendini affettirme cabalarini goruyoruz.Ah nasil surunuyor ama :D Guzel bir sondu.Akici bir kitap hemen okuyup bitirilebilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah Aidan ah ikinci kitaba gecmeden once sana oyle bir saydirasim var ki :) Ask,hayal kirikligi,sevinc herseyi okuyoruz romanda.Aynu zamanda Aidan'in gelisen duygularini da.Emma karakterini sevdim gercekten.Ikinci kitabi daha da merak ediyorum.