Elnurə Mirzəyeva

Doğmak ölümün önsözüdür. Ölümse en acı ezgi... Kalbi durduran bir şarkıdır o. Kalan içinse yarım ölmektir.
Sayfa 100·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hani diyor ya Peyami Safa, 'Ölüm bir eve girince sağ kalanları da biraz öldürüyor'
Sayfa 102·Kitabı okuyor
"Leyleğin ayağını kesmişler, 'Nasıl olsa kanatlarım var' deyip uçmuş. 'Acısını konduğun zaman duyarsın' demişler arkasından."
Sayfa 35·Kitabı okuyor