Çalıkuşu
Takip Et
Çalıkuşu
@Eloi
Sıkı Okur
#81008293
Memento mori; Eloi, Eloi, lama sabachthani!
247 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
105
Kitap
10
Takip edilen
47
Takipçi
3
İnceleme
459
Alıntı
264
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Çalıkuşu
@Eloi
·
"Anne,benim doğmamam gerekirdi."
Sayfa 139
Şeker Portakalı
José Mauro de Vasconcelos
kitapsepeti
@kitapsepeticom
·
Reklam
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çalıkuşu
@Eloi
·
öz eleştiride zirve
Beş para etmem.Çok kötüyümdür...Belanın tekiyim yani.Bir iblis.Bir piç.
Sayfa 119
Şeker Portakalı
José Mauro de Vasconcelos
Çalıkuşu
@Eloi
·
olmuyor değil bazen
"Bu hayvana ağız dolusu sövmek isteği duyuyordum içimde."
Sayfa 98
Şeker Portakalı
José Mauro de Vasconcelos
Takip Önerileri
Çalıkuşu
@Eloi
·
anne terliği gibi içten:)
"Karımdan da öyle korkarım ki,beni hep süpürge sapıyla döver."
Sayfa 91
Şeker Portakalı
José Mauro de Vasconcelos
Geri
İleri