Çalıkuşu

Çalıkuşu
#81008293 Memento mori; Eloi, Eloi, lama sabachthani!
"Anne,benim doğmamam gerekirdi."
Sayfa 139
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
öz eleştiride zirve
Beş para etmem.Çok kötüyümdür...Belanın tekiyim yani.Bir iblis.Bir piç.
Sayfa 119
olmuyor değil bazen
"Bu hayvana ağız dolusu sövmek isteği duyuyordum içimde."
Sayfa 98
anne terliği gibi içten:)
"Karımdan da öyle korkarım ki,beni hep süpürge sapıyla döver."
Sayfa 91