Emel

@Emelrk·
·
sabitlendi
Bir kere de dünya umrumda olmasın istedim, yağmur yağsın istedim, beni öp istedim sırılsıklam dans ederken aklımızdaki her şeyi siktir edelim, nerede yaşadığımızı unutalım, sadece biz olalım istedim, canım yanarken inadına gülümsemek, ağlamak,seni geri almak istedim #bizhiçbeceremediksevmeyideterketmeyide#
Reklam
“Güçlü bir hafıza, ağır bir cezadır. Ve işin kötüsü; iyi anları nadiren, kötü anları sıklıkla hatırlatır.”🌙🤝
Çok yoğun olduğunda sev beni boş vakitlerinde değil
Bencil şımarık ve uslanmazsın beni mahvediyorsun ama seni sevmeye devam edeceğim.
Em0s
Vuslatın bahtında sabır saklı 🔱♾⚜
Aşk
Reklam