Emine

Emine
@Emine_08
Yaprak dalından koptu sonbahar sadece bahaneymiş.
Reklam
"Birini sevdiğinizde , olduğu gibi onu seversiniz , olmasını istediğiniz gibi değil."
Nasıl oluyor da insanı mesut eden bir şey aynı zamanda felaketininde kaynağı oluyor
“Meğer anlaşılmamak ne kötü şeymiş…”
Fazla samimiyet, saygıyı azaltır. Çok sevgi, nankörlük getirir. Çok iyilik, suistimal edilir... İnsan ilişkilerinde çok'lar sıkıntılı... Denge esastır..
Reklam