Emine

Emine
@Emine_08
Sırf kalp kırmamak, kendime yakışanı yapmak için cevap veremediğim herkes kendini haklı zannetti…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğinizde, ilk vazgeçeceği kişi siz olursunuz."
Hangimiz başımıza gelenleri hak ediyorduk ki ? İçinde yaşadığımız dünyanın kanunu buydu , birileri hep haksızlığa uğrayan taraf olmaya mahkumdu.
Gerçekten seven, gerekirse sevdiği kişinin mutluluğu için geri çekilmesini bilendi .Birini seviyorsan ve seninle olmuyorsa onu özgür bırakmalıydın . Sırf kendi mutluluğun için onu zorla yanında tutmak sevgi değildi. Bencillik olabilirdi ama asla sevgi olmazdı
İnsanlar sadece kendi yaşadıklarını gözlerinde büyütürdü . Oysaki bir yerlerde bizden daha kötü şeyler yaşayan birileri mutlaka vardı.