Gerçekten seven, gerekirse sevdiği kişinin mutluluğu için geri çekilmesini bilendi .Birini seviyorsan ve seninle olmuyorsa onu özgür bırakmalıydın . Sırf kendi mutluluğun için onu zorla yanında tutmak sevgi değildi. Bencillik olabilirdi ama asla sevgi olmazdı