İbn Abbas (r.a) rivayet ettiğine göre Peygamber Efendimiz(s.a.v);
"Allah(c.c) için sev, Allah(c.c) için öfke duy, Allah(c.c) için dostluk yap, Allah(c.c) için düşmanlık yap. Bunları yaparsan şüphesiz Allah’ın dostluğuna nail olursun. Hiçbir Allah’ın kulu böyle olmadıkça imanın tadını alamaz. Namazı ve orucu çok olsa bile." buyurmuştur..
(İbn Ebi'd-Dünya)
Kalp kırmayın, etrafınıza bakın, onarılacak çok kalp var.. Hepsinin biraz güvene, biraz samimiyete ihtiyacı var. Hepsi bu.. Kırmayın, onarın...❤️🩹
"Kalp, kalbe her zaman muhtaç."