"Bana öyle geliyor ki, bile bile yapılan şeylerin hepsi nezaketin dışında kalır. Örneğin gerçekten nazik bir adam, kötü ve huysuz bir insana kötü davranıp hatta şiddet de gösterebilir. Bu nezaketsizlik değildir. Düşünülerek yapılan iyi davranış da nezaket değildir."
"Aşkın en güzel yanı, mutlu olmak için edilen yemindir. Sevilen insanın sıkıntısı, kederi ya da felaketi kadar katlanması güç ne vardır? Her erkek ve her kadın, hiç aklından çıkarmamalıdır ki, mutluluk, yani kendimiz için kuşattiğimiz mutluluk, en güzel ve en cömert özverimizdir."