Emitaf

Emitaf
@Emitafta
Bazen karanlıkta kalmak , yalnız kalmak iyidir. Dinlenmek ,iyileşmek, toparlanmak için…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnızlık koymuşlar adını, bilmeden…
Ömür Hanım
…..Herkes gibi yaşasaydım eğer, yaşamı onlar gibi görebilseydim çarşılar yeterdi avutmaya beni. Bir gömlek, bir ayakkabı, bir elbise; bir yemek lokantalarda; televizyon, halı, masa ve daha nice eşya, yeterdi yalnızlığı örtmeye, kendimi göstermeye, var olmaya, 'dar çevre yitikleri'nde önem kazanmaya…. Şükrü Erbaş 🌿
Kopuş
Ve biz sorarız, ne zaman bulutlansak Yapraklarla örtülü bir zamana bakarak Şimdi neden acı verir eski mutluluğumuz?.. Ve bir gün ne yapsak bitecek bir dünyayı Hangi korkuyla böyle çoğaltıp dururuz?.. Şükrü Erbaş🌿
Öğrendik sonunda, yetinmek erdemdir Susmak en güzel sesi tanrının. Ne aptallık, biriktirmek durmadan Bir gün dünyada bırakacağın şeyi. Sonra bak yağmur aynı yağmur Güneş seçerek mi doğuyor üstümüze... Bütün dertlerimize hazır çareleri … Şükrü Erbaş🌸