Emitaf

Emitaf
@Emitafta
Neden en sevdiklerimizde en büyük yaralar açtık? Neden insan kendi yaralarını kaşır ? Neden , neden ?
Reklam
-İnsanlar neden böyle dostum? …
…? “ -Beni senden mahrum ettiğin için seni asla affetmeyeceğim. “
B… buluştuğumda kinimle, öfkemle, geçmişimle karşılaşıyorum.
Bazı acıların derinde olması onları görünmez yapmaz. Aksine derinde olanlar daha çok hissedilir, anlaşılır.
Reklam