Yeşilin kızı anne kitabı hikaye olarak Heidi kitabına aşırı benziyordu. Kitabın konusu bir noktadan sonra ilgimi daha çok çekti. Doğa betimlemeleri çok harikaydı. Sanki orada yaşıyormuşum hissi yaratıyordu. Kitabın kötü yanlarından birisi Anne'nin çok konuşması olabilir ama yaşı ilerledikçe konuşmalarının azalması çok etkileyici bir detaydı. Kitabın 37. ve 38. bölümleri gerçekten en iyi bölümlerdi. İlk başta kitap çok kötü gibi görünse de gözüme şuan gerçekten beğendiğim bir kitap oldu sanırım. Okumaya değer bir seri olduğunu düşünüyorum.
Yeşilin Kızı AnneL. M. Montgomery · Yakamoz Yayınları · 202017,9bin okunma
"Bu dünyada aldığımız ve elde ettiğimiz her şey için bir bedel ödüyorduk ve amaçlarımız, uğruna bedel ödemeye değse de onları kolaylıkla elde edemiyor hatta üstüne bu süreçte sıkı çalışma, özveri, endişe ve cesaretsizlik gibi süreçlerden de geçmek zorunda kalıyorduk."