Merwan

Merwan
@Endezyar56
İnşaat mühendisi
7 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Yağmuru seviyorum diyorsun,  yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun...  Güneşi seviyorum diyorsun,  güneş açınca gölgeye kaçıyorsun...  Rüzgarı seviyorum diyorsun,  rüzgar çıkınca pencereni kapatıyorsun...  İşte,bunun için korkuyorum;  Beni de sevdiğini söylüyorsun...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Denemediği bir şey kalmayan insan, acaba bir gün insan olmayı deneyecek mi?
Sanki eksik değil de fazla hissediyordum kendimi...
Hayatın telaşı insanı zehirliyor ...