Enes

Hiç sorma halimin ne olduğunu Öyle bir keşmekeş içindeyim ki Artık ne yaşamanın lezzeti var Ne de hayal etmenin manası kaldı
Reklam
Mutsuzum. Sahi mi? Ne zamandan beri? Unutmuşum.
Şimdi uzaklardasın Gönül hicranla doldu Hiç ayrılamam derken Kavuşmak hayal oldu...
"Tek ihtiyacım olan şey, bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek Sait Faik Abasıyanık