İlkokul , ortaokul , lise eğitimimi İzmir'de tamamladım. 2001 yılında Celal Bayar Üniversitesi Demirci Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun oldum.Meslek hayatıma Manisa'da devam etmekteyim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuma açısından zor bir yıl oldu benim için . Hedefe ulaşamadım ancak Kapıların Dışında (Wolfgang Borchert) - Kardeşimin Hikayesi (Zülfü Livaneli) -Sybill(Flora Rheta Schreiber) - Anna Karenina(Lev Tolstoy) - Şer Odası (Nele Nehaus)-Suç ve Ceza (Fyodor Dostoyevski ) ...gibi çok iyi kitapları okuduğum kitaplar listesine ekledim.