En çok görmek istediğim şehirdi mardin her şeyiyle merak eder gitmek için can atardım şimdi gidiyorum ama mutlu olamıyorum geride bıraktığım enkaz altında kalan şehrimi sanki sırtıma almış gidiyorum hiçbir yere sığmayacak kadar büyük acıları içime sığdırdım ve gidiyorum...