Varlığımın zayıflığını bilmeseydim, onun gücünü de asla bilemeyecektim. Eğer ölümün eşiğine gelip yaşamın benden uzaklaştığını görmeseydim, yaşamı asla sevmeyecektim. Ve insanın acımasızlığından nefret etmeseydim, asla hepinizi kucaklayamazdım.
Kime hesap vermek zorundasınız? Kendinizden başka hiç kimseye. Ve gerçek nedir? Kendiniz neyi buyuruyorsanız, odur; çünkü her neye inanıyorsanız, o öyledir; ve her neye inanıyorsanız, öyle olacaksınız.