Yazık ettim kendime yazık ettim sol yanıma bunu kendim yaptım hata bir defa olur iki olur ama sonrasında hata değildir pişmanlığın fayda etmediği bir evredeyim ve acımı sadece yok olmak durdurur bunu düşünüyorum hemde çok yalınız yaşlı bir bunağın bekçisiyim ve benden sonra dayanamaz yetim kalır tüm benliği kalbi üşür sonbaharın son demlerinde .