Bütün dostluklar çıkar ilişkileriyle ayakta kalır. Çıkar ilişkisi bittiğinde dostluk da bitmiş olur. Biten dostluğu tekrar diriltmek için ortaya yeni bir çıkar ilişkisi sunulmalıdır...
Susmayı öğrendim.Acıyı içimde büyütmeyi gözlerimle konuşmayı, sessizce uzaklaşmayı,çünkü bazı yürekler susunca daha çok anlatıyor.
Bazı kelimeler dudaktan değil ,kalpten çıkınca daha çok yakıyor.