Erdem

Erdem
@Erdem42
Her ağızda, her telde fanilik diriltisi , sonunda tek bir şarkı, tabutun gıcırtısı !!
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Muğla
15 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Neyse ki çayın demi var, hayatın derdine inat...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne kadar fedakar olursanız olun gün gelir adı "yapmasaydın" olur. O yüzden fazla takmayın. Çay var mı Çay ?
Çay içiyoruz mutlu bir sessizlik içinde… - Cevat Çapan
Yazsam okusam okusam yazsam biri devamlı çay verse bana… - Ömer Lütfi Mete
“Biz, çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz. Avuçlarken ince belli bardağı, hücrelere kadar hissettiren sıcaklığında unuttuk yalnızlığı.” - Oğuz Atay