esraerol

esraerol
@Es23456
Aşk dağıldıkça azalan Bir şey değildir...
Özleyeceksin Paşam, "O olsaydı çok severdi." diyeceksin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öfke rüzgar gibidir,Bir süre Sonra diner; ama Bir çok dal kırılmıştır bile.
Toprak gibi sesiz olduğum an bil ki; Şimşek gibi gökte gürlüyor Feryadım..!
Herkes bazen gitmek ister, Ver elini kaybolalım beraber.
Tek bardaktan,iki kişi,çay içelim mi? Belki dudaklarımız Çay bardağının kenarında goizlenen izle buluşur.