Emre

Emre
@Esgh
Öğrenci
Üniversite
İstanbul
7 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Ben nezaketi ağaçtan öğrendim.Ona tekme attım,o kafamdan çiçek yağdırdı.Bu utanç bana yetti.
Reklam
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Özlemek erken saatlere alınsın.Sonra uykusuz kalıyor insan.
İçine atarsın da, içinden atamazsın.
Şunu unutmayın ki, sizler unutamadıklarınızın çoktan unuttuklarısınız!
Reklam