esilalya

esilalya
@Esilalya
Ve aşk. Herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamamaktı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır.
Bence En kötü seylerden biri insanın güvenini kirmaktir
Sevgili olmak mı yoksa olmamak mi ??? Hangisi daha guzel sizce ???